Drugova Helen

Другова
Олена

- 2 вищі освіти (інженерна та економічна) та МВА.

- Більш ніж 15 років роботи із бізнесом від малих підприємств до фінансово-промислових груп. Досвіт фінансового та бізнес консультування більш ніж 8 років. Управлінський досвіт в українських та міжнародних компаніях та банках. Спеціаліст в структурованому підході до бізнес-процесів, фінансовому менеджменті, стратегічному та операційному управлінні бізнесу.

- управлінський облік, бюджетування, контролінг, КРІ, мотивація персоналу,
кризовий-менеджмент.

Drugova Helen

Ау Максим

- 20 років в сфері продажів, з них 17 років менеджмент підприємств та управління персоналом.

- Досвіт в розкрутці та розвитку власного прибуткового бізнесу з нуля. Практичні навики успішного виводу нового товару на ринок України під час кризи. Створення та вивід на ринок товарів PrivateLabel. Побудова та ефективне керування каналами збуту роздрібних сіток, оптових відділів, e-commerce.

- Практичний досвіт публічних виступів, проведення навчань, майстер класів, семінарів. Спеціаліст в галузі створення та управління проектами торгового розвитку. Антикризовий менеджмент підприємств.

Drugova Helen

Жук
Олег

- Більш ніж 15 років роботи в логістиці.

- Розробка та організація роботи складського господарства з нуля.

- Розрахунок та розкрутка нового розподільчого центру в складському комплексі класу А. Під час активного зростання компанії введення нових складів, організація їх роботи і взаємодія, від реконструкції напівзруйнованого виробничого цеху, розробки логістичних процесів, закупівлі обладнання та техніки, до організації переїзду складів.

- Розробка та впровадження систем мотивації персоналу, та як наслідок зменшення кількості помилок до 50%. Спеціаліст з аналізу проблематики транспортної та складської логістики, їх витрат та бізнес-процесів, з розробки комплексу дій щодо усунення цих недоліків та оптимізація витрат, в т.ч. з впровадженням WMS- склад.

Drugova Helen

Проценко Сергій

- Освіта KMBS, КНУ им. Т. Шевченко, сертифікований ICF коуч. Автор публікацій: «Управління персоналом», «Менеджер з персоналу», «HR Outlook».

- Досвіт роботи в HR з 1997р. на посадах: директор, заступник директора, начальник відділу, менеджер, офіцер по роботі із особовим складом. Створив 3 служби управління персоналу, в двох компаніях створив систему управління персоналом, в одній реформував, створив навчальний центр для роздрібної мережі, особисто рекрутував 3000 співробітників від продавця до керівника.

- Ключові компетенції: кадрова стратегія компанії, пошук та підбір персоналу, навчання та розвиток персоналу, внутрішній HR, методологія, розробка та опис процесів.

Наша
мета

- Консалтинг, що наведе на шлях виходу з кризи та можливості підприємств при оптимальному керуванні працювати легально та прибутково в умовах Європейського ринку;

- Консалтинг, що націлений на підготовку компаній середнього та малого бізнесу до реалізації інтересів українських власників та інвесторів;

- створення платформи для проведення угод по трансформації, інвестуванню та фінансуванню бізнесу.

Схема
роботи

1) Залишіть заявку або подзвоніть/напишіть;

2) Обговорюємо базові питання, проблематику;

3) Презентація етапів реалізації проекту:

3.1) Діагностика – аналіз існуючих бізнес процесів, їх стан та бізнесу загалом.

3.2) Затвердження власником плану організаційних змін.

3.3) Реалізація шляхом об’єднаних зусиль затвердженого плану.

4) Підписання угоди.

5) Запуск проекту.

Досягнення поставленої мети. Цей шлях складається на 20% з розуміння того, що треба робити та на 80% з конкретних цілеспрямованих результативних дій. Тому що головна задача – це не тільки знайти шлях, але й чітко, дисципліновано, методологічно його пройти.

Наша презентація.